BEFORE YOU WERE CONCEIVED, I WANTED YOU. BEFORE YOU WERE BORN, I LOVED YOU.
WHEN YOU WERE BORN, I SAW YOUR FACE AND KNEW I WAS IN LOVE.
BEFORE YOU WERE AN HOUR OLD, I KNEW I WOULD DIE FOR YOU.

20 Nisan 2008 Pazar

Bizde bahara böyle hosgeldin dedik...


Hava isisi soguk da olsa, gokyuzunun acikligi, gunesin sicakligi, resim cekecek birinin olmasi verdirtti bize bu pozlari. Aslinda hersey bu kale benim kalem oyunuyla, en ustte kim olacak sorusuyla basladi.
Hosgeldin bahar!

***

Bizim bir Jolanda'miz var. Benim burdaki ilk kapi komsum, o gun bugundur, en yakin arkadasim, kiz kardesim, Milan'in en can dostu. Milan'a olan bagliligina, sevgisine, Milan'in ona olan duskunlugune ithafen ekliyorum nu resmi.
Sevgili Jolanda'ya...

Lieve Jolanda...
Posted by Picasa

1 yorum:

ARZUM dedi ki...

snden gelen en kucucuk haber bile beni heyecanlandırıyor, mutlu ediyor. Ama bu kez mest oldum. o kadar hosuma gittiki resimleri izlemek.milan nalanamı rolandamı benziyor diye dusunurken, bu resimlere bakarken anladımki nalan ve roland birbirine cok benziyor::)
Yemek pisirirkenki resimlerde cok guzel.Arkadaımın mutfagında resimleri ceken ben gibi oldum. cok tesekkurler. cok guzel bir seyir.